duminică, septembrie 05, 2010

Multumesc mama

Iti multumesc mama pentru ca m-ai nascut intr-o tara frumoasa. Iti multumesc ca mi-ai dat ocazia sa vad un taram magic desenat cu o imaginatie bolnav de frumoasa. Iti multumesc ca mi-ai dat ocazia sa cunosc o istorie incredibila, sa cunosc sacrifiiciile pentru tara, eroismul si puterea de lupta a unor oameni fantastici. Dar nu iti multumesc draga mama, ca mi-ai aratat adevarata fata a oamenilor din timpurile noastre, care calca in picioare gloria eterna pe care eroii si-au castigat-o. Nu iti multumesc ca mi-ai aratat ca aceasta tara este furata, ca principiile si moralitatea s-au pierdut in mintile oamenilor, gandul lor rezumandu-se acum doar la bani si coruptie. Nu iti multumesc ca mi-ai permis sa cunosc tigani, care pateaza istoria noastra, si care considera ca Romania este locul unde toate gunoaiele pot locui. Te iubesc mult mama, dar am sufletul plin de ura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu