duminică, decembrie 20, 2009

Mai presus de cuvinte...sunt EI !


GLORIE ETERNA EORILOR! Nu pot scrie nimic despre ce s-a intamplat in urma cu 20 de ani. As fi prea ipocrit. Suferinta celor ce au fost prezenti pe strazi este mult prea mare. Nu imi ramane decat sa merg la mormintele celor care au murit,sa aprind o lumanare si sa asez o floare sperand ca puritatea acelei plante le va alina odihna vesnica. Nu ramane decat sa imi exprim dragostea si respectul pentru acei oameni. Imi pare rau pentru eroii care si-au sacrificat vietile pentru un scop declarat dar neatins. Libertatea pentru care si-au dat viata pe strazile cenusii ale sperantei, nu exista. Aceeasi manipulare, aceleasi minciuni, aceeasi istorie schimbata inspre binele lor, a coruptilor, a fostilor securisti care s-au imbogatit dupa moartea "ceausilor". Aceeasi ipocriti care detin canale de televiziune si care promoveaza numai minciuni. Imi este scarba de ce este in jurul meu. Tuturor ar trebui sa ne fie. Dar, in aceste momente, ar trebui sa invatam aceasta generatie de tineri, sa respecte istoria, suferinta, unitatea si in special libertatatea. In memoria celor ucisi in Revolutie, nu imi pot exprima decat sentimentele de iubire, admiratie, si respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu